Jednoduše efektivní řešení

Moderní informační systém pro firmy i OSVČ. Přístup z mobilu, tabletu nebo PC. Propojení CRM a CMS systému s duálním zobrazením.

Zjistit více
1

Duální zobrazení

Rozdělení stránky na hlavní záznam a jemu podřízené záznamy zjednodušuje práci s velkým objemem dat.

2

Mobil, tablet i počítač

Přístupnost firemního informačního systému na všech platformách. Přihlásíte se z mobilu, tabletu i PC.

3

Vlastní
moduly

Vytvořte si vlastní moduly na míru bez zbytečných políček a vlastností, které ve svém CRM nevyužijete.

4

Automatizace a workflow

Díky promyšlené automatizaci procesů a přednastaveným workflow šetří vaší firmě čas a peníze.

Další spleciality

Bezpečnost
je naše priorita

Do firemního informačního systému se ukládají citlivá data. Je tudíž důležité zajistit jejich bezpečí. Toto se stalo naší prioritou a je tudíž možné si náš systém nainstalovat na server ve vaší firmě nebo si pronajmout náš zabezpečený server. Mnohé firmy toto neumožňují, ale my si stojíme za tím, že Vaše data patří jen Vám a je tudíž naší povinností nabídnout Vám více možností zpracování dat.

  • Každý záznam může obsahovat přílohu

  • Vytvořte si jednoduše vlastní CRM na míru

  • Prezentace výsledků v grafické podobě

Často kladené dotazy

Otázky a odpovědi

Zakládáme si na tom, že operativnost firmy je nutné řešit komplexně. Zaměstnanci pracují někdy z kanceláře, ale občas musí za zákazníkem do terénu. V tu chvíli však nění vždy žádoucí, aby měli s sebou drahou techniku z firmy. Proto je náš CRM/CMS systém koncipován primárně pro běh v internetovém prohlížeči.
Z toho plynoucí unikátností je to, že i v tomto případě máte svá data ve vlastní správě na vlastních firemním serveru. Pokud však nedisponujete zázemím pro servery, hostujeme pro vás řešení v našem zabezpečeném datacentru. Volba je vás.
Hlavní inovací v oblasti správy firemní agendy je duální zobrazení. Standardní systémy jaké znáte, ať už CRM nebo ERP či CMS pro správu webů jsou založeny na tom, že pracujete vždy s jedním záznamem.
Ze zkušeností od našich zákazníků a i z vlastních zkušeností víme, že tento způsob práce není vždy nejefektivnější. Proto jsme přidali do systému ORINE takzvané duální zobrazení, kdy je jakoby monitor rozdělen horizontálně na dvě poloviny. V horní polovině vidíte hlavní záznam, se kterám chcete pracovat a ve spodní polovině monitoru vidíte všechny přidružené záznamy, jejichž nadřazeným záznamem je ten z horní poloviny monitoru.
Můžete si představit, že v horní polovině vidíte seznam firem a při výběru jedné z nich, se ve spodní polovině zobrazí seznam zaměstnanců dané firmy nebo seznam všech poboček. Zobrazeným informacím se meze nekladou.
Systém ORINE vychází z dlouholetých zkušeností s implementací informačních systémů u mnoha rozdílných zákazníků. Máme proto předpřipraveny různé evidence (Cestovní příkaz, Adresář, Faktury, Webové stránky...), které jsme dříve implementovali a z těchto vycházíme při novém zadání.
Pro zákazníky tvoříme nové evidence takzvanou rozdílovou analýzou, kdy analyzujeme co již máme předpřipraveno a co náš nový zákazník potřebuje. Z této rozdílové analýzy dokážeme teprve určit náročnost implementace pro daného zákazníka a od toho se poté odvíjí ceny.
Vždy se snažíme vyjít zákazníkovi vstříc a připravit systém co nejrychleji. Tím, že je náš systém modulární, máme výhodu rychlého dodání standardních modulů. Ne všem zákazníkům však standardizované moduly vyhovují a je tedy nutná jejich úprava. Tato úprava je už takzvaná zakázková úprava, kterou je nutné provádět s pečlivou přípravou a provedením. V takovém přípdě je nutné počítat s delším časovým úsekem pro dodání hotového systému. Standardní projekty jsou dodány zákazníkům v rozmezí 2 - 6 od podpsiu smlouvy dle složitosti úprav.

Vyžádejte si cenovou kalkulaci